Geziler

Gölyazı Trilye Fotoğraf Turu

Gölyazı Trilye Fotoğraf Turu – Foto Life Akademi Fotoğraf Gezisi

Gölyazı – Trilye Gezisi’nde Neler Çektik? Nereleri Gezdik? Gölyazı Trilye fotoğraf gezimiz için güne erken başladık ve sabah 6’da 1.grubumuzla Bakırköy’de toplandık. Aracımızla Mecidiyeköy ve Kadıköy’den geziye katılacak arkadaşlarımızı ve kursiyerlerimizi yanımıza aldık. Bursa’ya doğru yolcuğumuz çay ve kahve servisleriyle başlandı. Gezimizde nereleri gezeceğimizi, bölgenin tarihi ve kültürel özelliklerini Tatil Home’dan Gürkan Bey bize anlattı. Fotoğraf eğitmenimiz Ali Bey gezide fotoğraf çekerken dikkat etmemiz gereken fotoğraf makinesi ayarları ve gezide güzel fotoğraf…

ileri uygulama fotoğrafçılık kursu

İleri Düzey Fotoğrafçılık – Stüdyo Fotoğrafçılığı Eğitimi

Foto Life Akademi 20.12.2015 tarihli İleri Düzey Eğitimi… Stüdyo fotoğrafçılığı bir yandan eğlenceli bir yandan zor bir fotoğrafçılık alanı. Çünkü çok yetersiz bir ışık alanında kendimiz ışık ortamı oluşturmaya çalışıyoruz. Hangi paraflaşları kullanacağız, ışıklarımızı nasıl yönlendireceğiz bunları kendimize sormamız lazım… Biz bugün beyaz sonsuz fonda fotoğraf çekiyoruz ve eğitmenimiz Orhan Gürbüz… şehir dışından mankenimiz Ayşegül Uzunkuyu, Sevda İşcan ve Yalçın Şişman. Artık ışıkları kuralım. Anahtar ışığımızı kurduktan sonra yüz için özel bir ışık kurduk. Arka planların gri çıkmaması içinse…

Sultanahmet / Galata Fotoğraf Gezisi

27 Aralık 2015 Pazar – Sultanahmet / Galata Fotoğraf Gezisi

27 Aralık 2015 Pazar – Sultanahmet / Galata Fotoğraf Gezisi Yoğun sisli bir Aralık sabahına uyandık. Saat 9 gibi ortak bir alanda kahvaltılarımızı yaptık. Yavaş yavaş çekim hazırlıklarına başladık. Grubumuzla buluşmak için Alman Çeşmesi önüne geldik. Fotoğraf grubumuzla gezi öncesi toplu bir tanışma gerçekleştirdik. 5 Ayrı eğitmen (Orhan Gürbüz-M.Ali Ünal- Çağla Altan – Uskan Uludoğan – Mehmet Özşimşek) ile buluşma noktamızda fotoğraf tutkunlarıyla bir araya geldik. Çekim öncesi çalışılacak tekniklerden ve püf noktalarından…

balat fotoğraf gezisi

22 Kasım 2015 “Balat” Fotoğraf Gezisi

22 Kasım sabahı, günlerdir süren soğuk havaya inat, güneş yüzünü göstermiş ve kursiyerlerimize muhteşem bir çekim atmosferi sağlamıştı. Güzel havanın cazibesine kapılan 45 kişilik fotoğraf grubumuz Haliç Sosyal Tesisleri önünde saat 11’de bir araya geldi. İstanbul’un en eski semtlerinden biri olan, tarihi evleri, sakin atmosferi ve mis gibi sahil havası ile bizleri büyüleyen Balat’ta eğlenceli bir geziye başladık. Kursiyerlerimizin ilk olarak makine ayarlarını yaptık ve eğitmenlerimiz fotoğraf yolculuğumuzda ihtiyaç duyabileceğimiz ekipmanlarımızı…

garipçe köyü fotoğraf gezisi

8 Mart “Garipçe Köyü” Fotoğraf Gezisi

Bir fotoğraf gezisiyle daha herkese merhaba. Bir değil, iki değil, üç değil daha niceleri yapmış ve yapılacak olan gezilerimizin bugünkü başlığı GARİPÇE. “İstanbul’da böyle yerler kaldı mı?” dedirten, havasıyla suyuyla tam anlamıyla bir köy Garipçe. Antik çağlardaki adı “Gyropolis” yani “Akbabalar” olan Garipçe; Sarıyer sınırları dahilinde, Rumeli Fenerinin yakınlarında bir balıkçı bölgesi. Her fotoğrafçının görmesi, gezmesi, fotoğraflaması gereken gizli bir mekan burası. Foto Life Akademi eğitmenleri ve kursiyerleri olarak 8 Martta bu…

büyükada fotoğraf gezisi

12 Nisan “Büyükada” Fotoğraf Gezisi

12 Nisan bir Pazar günü… Baharda Büyükada… İkisi bir arada… O zaman güzel bir gün güzel bir gezi daha. Hafta içi kışın etkilerinin hala sürdüğü bir hava, hafta sonunda kendisini Nisan ayına yakışır bir şekilde bahar esintilerine bıraktı. Pazar sabahı bol güneşle güzel bir havada Foto Life Akademi Fotoğrafçılık Kursu olarak Büyükada Vapur İskelesi’nde buluştuk kursiyerlerimizle. 25 kişilik grubumuzu toplamak biraz zaman kaybı yaşatmış olsa da sonunda toplandık ve meydandan başladık…

Yazının Devamı...
taksim galata karaköy fotoğraf gezisi

11 Ocak “Taksim, Galata, Karaköy” Fotoğraf Gezisi

Hafta içi durmadan devam eden yoğun kar yağışına rağmen 11 Ocak Pazar günü için gezi hazırlıklarımızı yapmıştık. Okulların tatil edilmesi, bir gün önceki yoğun fırtına bile bizi bu fikirden vazgeçiremedi. Pazar günü saat 12:00 ‘de Taksim’de buluşacaktık ve öyle de oldu. Yaklaşık 17 kişilik bir fotoğrafçılık kursu ekibiyle gezimize başladık. Meraklı gözlere aldırış etmeden İstiklal’ in başından turumuza başladık. İstanbul’un en eski semtlerinden biri olan Beyoğlu‘nda Tünel ile Taksim Meydanı arasında uzanan…

balat fotoğraf gezisi

28 Aralık “BALAT KEŞFİ” Fotoğraf Gezisi

28 Aralık 2014 Balat Gezisi için kursiyerlerimiz soğuk, uzak demeden 15 kişilik kadrosu ile Saat 12:00 de Haliç Sosyal Tesisleri önünde bizlerin gezi için hazırladığı küçük sürprizden habersiz oradaydılar.“Balat Keşfi” yolculuğumuz kadromuzun tamamlanması ile başlamış bulundu. Kerem Sungur hocamızın anlatımı ile kursiyerlerimiz gezimiz içerisinde oynayacağımız aynı zamanda uygulayacağımız sürprizimiz ile tanıştı. Yılbaşı yaklaşması ile insanın oyun denilince aklına tombala geliyor olmalı. Sürpriz, bir tombala oynanacaktı ama çekecekleri bir sayı değil soyut…

tarihi yarımada fotoğraf gezisi

16 Kasım “Tarihi Yarımada” Fotoğraf Gezisi

16 Kasım tarihinde biz FotoLife Akademi Fotoğrafçılık Kursu ve kursiyerleri olarak saat 12:00 de Eski At Pazarı meydanında yani şimdiki adıyla, Sultanahmet Meydanında kalabalığa inat birbirimizi bulduk, toplandık. Kalabalığın nedeni aynı günde gerçekleşen Avrasya Maratonu olması lazım ki, cadde üzerinde koşu parkuru kurulmuş bir etkinliğe katılmanın olma sevinci ile büyük küçük herkes oradaydı. Bizde FotoLife ekibi ile elbette… Kursiyerlerimizden Özkan Özbaş’ın FotoğrafıRotamız doğrultusunda Dikilitaş, Sultanahmet Camii ve sonrasında Ayasofya Camisi ve…

çengelköy fotoğraf gezisi

14 Aralık “Çengelköy” Fotoğraf Gezisi

14 Aralık Pazar günü saat 12:00 ‘de İstanbul’un yalılarıyla meşhur semti Çengelköy’de buluştuk. Çekilen birçok filme ve diziye ev sahipliği yapan Boğaz’ın İncisi Çengelköy, o gün kapılarını biz Foto Life Akademi ailesine açtı. Gezimize bu eşsiz boğaz manzarasıyla başladık ve ilk olarak rotamızı eski iskeleye çevirdik. Kursiyerlerimizden Süleyman Akdağ’ın FotoğrafıKöprünün en güzel göründüğü noktadan tüm boğazı izlemek bizim için oldukça keyifli oldu. Tahta iskele üzerine bağlanmış irili ufaklı tekneler de kursiyerlerimizin