Kurumsal Fotoğrafçılık Kursu

Foto Life Akademi Kurumsal Fotoğrafçılık Eğitimi

Kurumsal fotoğrafçılık kursu, son dönemde dikkat çeken ve kurumsal fotoğrafçı ihtiyaçlarını karşılayan bir eğitimdir. Markaların üretim yerlerinden yönetim kadrosuna kadar her departmanının ve çalışanının özenle çekildiği ve farklı mecralarda tanıtım aracı olarak kullanıldığı fotoğrafları ortaya çıkaran profesyonelleri yetiştirir. Foto Life Akademi de kurumsal fotoğrafçılık alanında uzman eğitmenlerle sektörün fotoğrafçı ihtiyaçlarını karşılamaktadır.


kurumsal fotoğrafçılık eğitimi
kurumsal fotoğraf çekimi
kurumsal fotoğraf

Kurumsal Fotoğrafçılık Kursu ile Şirketlerin Dünyasına Giriş Yapın!

Kurumsal fotoğraf çekimi talebinde bulunan sektörler arasında; holdingler, kobiler, bankalar, üniversiteler ve çok daha fazlası yer alır. Kısacası tüm şirketler fotoğraf çekimine ihtiyaç duyar. Burada amaç, ürünleri, hizmetleri, şirket profilini ve yönetim kadrosunu özel bir şekilde sunmak, ileride hazırlanacak katalog, web sitesi gibi kurumsal çalışmalarda elde edilen fotoğrafları kullanmaktır.

Siz de kurumsal fotoğrafçılığı meslek olarak görüyor ve uzmanlık kazanmak istiyorsanız fotoğrafçılık kurslarımızın kapısını çalabilirsiniz. Talep gören bu mesleki dalda kendinizi geliştirebilirsiniz.

Fotoğrafçılık Kursu Fiyatları
Fotoğrafçılık Kursu Ders Programı
Fotoğrafçılık Kursu Kayıt Ol

Foto Life Akademi Fotoğrafçılık Kulübü – Fotoğraf Gezileri

Türkiye’nin En Aktif Fotoğrafçılık Kursu

Ders Programları ve Eğitim İçeriği

Kurumsal Fotoğrafçılık Nedir?

Bankalardan hastanelere, holdinglerden küçük işletmelere kadar her marka kurumsal fotoğraf çekimi yaptırmak ve şirketini en doğru şekilde anlatmak ister. Kurumsal fotoğrafçılık atölyesi de bu beklentiden yola çıkarak kursiyerlerine kaliteli eğitim vermektedir. Derslerde firmaların üretim yeri, ofis binası, çalışanları ve yönetim kadrosu ile ilgili çekimler gerçekleştirilir.

• Kurumsal fotoğrafçılığının özellikleri, tercih edilme sebepleri ve diğer türlerden farkları,
• Fotoğraf çekimi öncesi yapılması gereken işlemler, (kompozisyon oluşturma, mekan hazırlıkları ve açı planları)
• Çekime başlamadan önce doğru plan yapma ve konsept belirleme,
• Farklı çekim türleri ve özel teknikleri,
• Kullanılması gereken teknik ekipmanlar ve özellikleri,
• Lens seçimleri ve tanıtımı,
• Işığın kullanımı ile elde edilen etkiler ve sonuçları.


kurumsal fotoğrafçılık eğitimi
kurumsal fotoğraf çekimi
kurumsal fotoğrafçılık

Sahada Gösteri ZamanıKurumsal fotoğrafçılık uygulama yapılmadan öğrenilmez. Bu nedenle eğitimimizin ikinci bölümünde iç ve dış mekanlarda çekimler yaparak doğru ışık ve flaş kullanımlarını, portre çekimlerini ve dikkat edilmesi gerekenleri öğretmekteyiz. Uygulama derslerinde:
• Küçük ya da büyük çaplı bir şirkette uygulamalı fotoğraf çekimi,
• İç mekan çekimlerinde kullanılması gereken ekipmanlar,
• İç mekan çekimlerinde kullanılacak ışık türleri ve özellikleri,
• Portre çekimlerinin özellikleri,
• Portre çekimlerinde kullanılacak ekipmanlar ve özellikleri,
• Dış mekanda kullanılması gereken ekipmanlar ve özellikleri,
• Kurumsal çekimlerde dikkat edilmesi gerekenler,
• Fotoğraf çekimi sırasında karşılaşılabilecek sorular ve çözüm yollarını anlatmaktayız.kurumsal fotoğrafçılık kursları

1. Çekilen fotoğrafların değerlendirilmesi

Kurumsal fotoğrafçılık eğitimi süresince çekilen fotoğraflar içerisinden her öğrencinin 5’er fotoğraf belirlemesi ve ardından eğitmenle birlikte fotoğrafların değerlendirilmesi.

2. Seçilen fotoğrafların Photoshop ve Lightroom ile işlenmesi

  • Photoshop Temel Ara Yüz Mantığı ve Kullanımı
  • Temel Photoshop Tool Ayarları
  • Boyutlandırmak, Kesmek, Layer
  • Maskeleme, Renk Değişimi, Siyah Beyaz
  • Contant Aware, Healing Brush, Liqufy
  • Photoshop ve Yardımcı Retouch Araçları İle En Hızlı ve Kusursuz Fotoğraf İşleme
  • Photoshop Action İle Yüzlerce Fotoğrafı Tek Seferde Küçültme
  • Lightroom İle 500 Foto 1 Saatte Nasıl İşlenir?
  • Library, Develop, Basic Panelleri ve Özellikleri
  • RAW Fotoğrafta Beyaz Dengesini Düzeltmek
  • Fotoğrafı Kesmek, Yatay Ufuk Çizgisini Düzeltmek
  • Tone Curve İle Hassas Işık Ayarları Yapmak
  • HSL/Color İle Renk Düzenlemesi Yapmak
  • B&W İle Fotoğrafları Siyah Beyaza Çevirmek
  • Detail Paneli İle Fotoğrafı Keskinleştirmek
  • Detail Paneli İle Yüksek ISO İle Çekilen Fotoğrafları Temizlemek
  • Lens Corrections İle Lens Hatalarını Düzeltmek
  • Effects Paneli İle Fotoğrafları Düzenlemek
  • Adjustment Brush İle Bölgesel Düzenleme
  • Radial Filter Efekti
  • Graduated Filter İle Manzara Fotoğraflarını Düzenlemek
  • Spot Removal İle Fotoğraftaki Fazlalıkları Silme
  • Lightroom İle Panaroma Yapmak
  • Lightroom İle HDR Fotoğraf Yapmak
  • Sunuma Hazırlama ve Otomatik İşleme

3. Baskıya hazır hale getirme ve albüm oluşturma (Web sunum ve albüm tasarımı)

  • Fotoğraf Albümü Nasıl Hazırlanır?
  • Fotoğraf Seçimi Nasıl Yapılır? Kurumsal Fotoğrafçılık Çekimleri
  • Albüm Tasarımı ve Kreatif Şablon Hazırlama
  • Sayfa Tasarımının Teknik Noktaları
  • Sayfa Tasarımı Püf Noktaları
  • Albüm Türlerine Göre Tasarım
  • Çözünürlük Hakkında Bilinmesi Gerekenler
  • Baskıya Hazırlık –Kurumsal Fotoğrafçılık Kursu Baskı
  • Nasıl Baskı Yapılmalı?
  • Fotoğraf Teslim Etme ve Arşiv
  • Kurumsal Fotoğrafçılık Web Formatları

4. Mesleğinizi Nasıl Kazanca Döndürebilirsiniz? – Kurumsal Fotoğrafçılık Eğitimi Pazarlama Yöntemleri

  • Dijital Medya İstatistikleri Bize Ne Anlatır?
  • Dijital Dünyanın Farkında Mıyız?
  • Dijital Pazarlama Stratejimiz Var Mı?
  • Online Olmak Pazarlama Stratejimize Ne Katar?
  • Web Sitelerine Hak Ettiği Değeri Veriyor Muyuz?
  • Kurumsal Fotoğrafçılık İçin Web Site ve Portfolyonun Önemi
  • Neden Web Sitesi Yaptırmalısınız?
  • Tasarımda Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Web Sitelerinizin Tasarımı Nasıl Olmalı?
  • Görsel Seçerken Dikkat Edilecekler
  • Kurumsal Fotoğrafçılık İçerikleriniz Nasıl Olmalı?
  • Hazır Yazılım Dili Mi Özel Tasarım Mı?
  • Web Sitenizden Nasıl Para Kazanırsınız?
  • Fotoğraflarınızı Sitenize Nasıl Yerleştireceksiniz?
  • Müşteri Kazanma ve Sadık Kitle Oluşturma
  • Sosyal Medyada Görsel Pazarlama Kanalları

fotoğraf sosyal medya paylaşımı

5. Fotoğraf ve Sosyal Medya Paylaşımı

    • Kurumsal Sosyal Medya Sayfalarınızın Tasarımı veya Optimizasyonu
      • Facebook sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Twitter sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Instagram sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Linkedin sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Google Plus sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Youtube sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Kurumsal Fotoğrafçılık Eğitimi sosyal medya profil ve kapak fotoğrafı ölçüleri
    • Hedef Kitle Belirleme
      • Rakip Analizi
      • Kurumsal Fotoğrafçılık özel hedef kitle oluşturma
      • Ürününüzün veya hizmetinizi kullanacak hedef kitlenin araştırılması
      • Hedef kitlenizin etkin olduğu sosyal mecraların araştırılması
      • Hedef kitleniz için sosyal medya kanalları kurulması ve optimize edilmesi
      • Sosyal medya politikası oluşturma
    • Sosyal Medyada İletişim Dili Belirleme
      • Sosyal medya kanallarının seçilmesi
      • Sosyal medyada nasıl hitap edilir?
      • Facebook paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Twitter paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Instagram paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Linkedin paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Google Plus paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Youtube paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Sosyal medya yönetim planının belirlenmesi
      • Sosyal medya içerik takviminin oluşturulması

sosyal medya paylaşım saatleri

  • Sosyal Medya Paylaşım Saatleri
    • Facebook sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Twitter sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Instagram sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Linkedin sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Google Plus sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Youtube için sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Kurumsal Fotoğrafçılık için etkileşimi arttıran en uygun paylaşım zamanları
    • H.k.’ye sosyal medyada ulaşılabilecek en uygun saatler
    • 2017 sosyal medya paylaşım saatleri; Google Drive
  • Sosyal Medyada Etkinlik Planlama ve Yönetimi
    • Etkinlik öncesi – Nerede olacağım? Orada ne yapacağız?
    • Lokasyon bazlı iletişim – Burdayım!
    • Anlık iletişim – Ne yapıyorum?
    • Görsel iletişim – Nasıl yapıyorum?
    • Etkinlik sonrası iletişim – Biz orada ne yaptık?
    • Etkinlik grupları oluşturmak
  • Kurumsal Fotoğrafçılık Kampanya Yönetimi
    • Özel kampanya kurgusu geliştirmek
    • Pazarlama iletişimi
    • Etkinlik, anket, soru – cevap yöntemlerini kullanma
    • Kampanyaları Destekleyecek Özel Gün Etkinliklerinin Hazırlanması
    • Network kampanya oluşturmak
    • Kurumsal Fotoğrafçılık İçerik Yönetimi
    • Etkisi Yüksek Sosyal Medya Kampanyaları İçin İçerik Yaratmak
    • Kurumsal içerik yönetimi
    • Reklam spotları oluşturmak
    • Görsel Yönetimi
    • Kurumsal görseller
    • Eğitici görseller
    • Kurumsal Fotoğrafçılık için Eğlenceli görseller
    • Görsel stok oluşturulması

6. Kurumsal Fotoğrafçılık Sunum Teknikleri

  • Müşteri ilişkileri yönetimi ve dikkat edilmesi gerekenler
  • Fiyat teklifinin belirlenmesi ve öne çıkan kriterler
  • Müşteri bulma ve tanıtım çalışmaları
  • Kurumsal Fotoğrafçılık için Blog, site ve portföy hazırlama
  • Sunum ve sunuş teknikleriyle ilgili bilgilendirmeler
  • Ön hazırlık süreci ve çekim öncesi firma bilgilendirmeleri
  • Firmadan çekim öncesinde istenilecekler ürünler

Backstage Sınıflarımız Kursiyerlerimizin Çektikleri

Neler Öğreneceğiz?

Fotoğrafçılık eğitimi size pek çok nitelik kazandıracak. Bunlar:

• Kurumsal çekim terimleri ve teknikleri,
• Kapalı alan çekim teknikleri,
• Konsept belirleme,
• Doğru ışık ve lens kullanımı,
• Kullanılacak ekipmanlar,
• Portre çekiminde dikkat edilmesi gerekenler,
• İç ve dış çekim farklılıkları,
• Uygulama,
• Temel photoshop ve fotoğraf düzenleme.

Kurumsal fotoğrafçılık eğitimi ile özel çalışmalara imza atın!

Ülkenin en değerli markalarını yakından tanımak ve tüketiciye etkileyici bir şekilde anlatmak kurumsal fotoğrafçılık kursu sayesinde çok kolay! Fotoğrafçılık eğitmi süresince, ilgili tüm teknik bilgiler ve ihtiyacınız olan özgüven temel eğitimi aldıktan sonra sizinle beraber olacak. Kurumsal fotoğrafçılık atölyesi sayesinde siz de Türkiye’de hizmet veren pek çok firmayla tanışacak ve onlar için yaratıcı çekimler hazırlayacaksınız.

2 günlük eğitim programıyla profesyonelliğe adım atın!

Eğitime katılmak ve fiyat bilgisi için fotoğrafçılık kursu fiyatları sayfamızı ziyaret edin.

fotoğrafçılık eğitimi

Tanıtım Videoları

 


Rakamlarla Biz

 

300
Kurumsal Eğitim
2500
Bireysel Eğitim
350
Mesleki Atölye
98%
Kursiyer Memnuniyeti
95%
Başarı Oranı
100%
Öğrenme Garantisi

Foto Life Akademi


  • Türkiye’nin En İyi Eğitmenleri
  • Alanında Uzman Ünlü Fotoğrafçılar
  • Konforlu Eğitim
  • Dersleri Telefi İmkanı
  • Uygulamalı Eğitim ve Pratik İmkanı
  • Her Yerden Ulaşılabilir Lokasyon ve Otopark
  • Kredi Kartına 4 veya 8 Taksit
  • Foto Life Akademi Sertifikası
  • Mesleki Uzmanlık

%100 Öğrenme Garantisi


Foto Life Akademi Fotoğrafçılık Kursları %100 eğitim garantisi ile hizmet sunar. Aldığınız eğitim sonunda, devamsızlığınız %10′u aşmamışsa mesleki ve diğer atölyeler için eksik kaldığınızı düşünürseniz bir sonraki kursumuzda ücretsiz kur tekrarı hakkı verilir.

Eğitimi Alanlar Bunları Da İnceledi

Sıkça Sorulan Sorular Sertifikalar

Eğitmenler


Tüm Eğitmenlerimiz İçin Tıklayın

Eğitmenler

 


Tüm Eğitmenlerimiz İçin Tıklayın

Fotoğrafçılık Kursu Sertifikalar
Fotoğrafçılık Kursu Sıkça Sorulan Sorular
Fotoğrafçılık Kursu Tanıtım Videosu