Ürün Fotoğrafçılığı Kursu

Foto Life Akademi Ürün Fotoğrafçılığı Eğitimi

Online alışveriş, e katalog, web siteleri derken markalar satışa sundukları ürünü en ideal şekilde görüntülemeyi tercih ediyor. Üstelik tanıtım mecralarının sayısı da her geçen gün artıyor. Markaların bu talebine cevap vermek ve satışa sunulan modelleri estetik bir şekilde anlatmak isteyen fotoğrafçılar ise tercihini ürün fotoğrafçılığı kursundan yana kullanıyor. Ürün fotoğrafçılığı kursu ile uzmanlık alanlarını genişletiyor, firmaların fotoğraf ihtiyaçlarını karşılıyorlar.


ürün fotoğrafçılığı eğitimi
ürün fotoğrafı
ürün fotoğrafçısı

Reklam ve Pazarlamanın Yeni Gücü: Ürün Fotoğraflama!

Ürün fotoğrafçılığı eğitimlerinde diğer çekimlere göre farklı teknikler kullanılıyor. Özellikle stüdyo çekimleri yapılıyor. Bu nedenle derslerde ışık kullanımına ayrı bir önem veriliyor. Stüdyo çekimleri sırasında kullanılacak olan her ışık kaynağı ve teknik ekipmanlar ayrıntılarıyla anlatılıyor.

Fotoğrafçılık Kursu Fiyatları
Fotoğrafçılık Kursu Ders Programı
Fotoğrafçılık Kursu Kayıt Ol

Foto Life Akademi Fotoğrafçılık Kulübü – Fotoğraf Gezileri

Türkiye’nin En Aktif Fotoğrafçılık Kursu

Ders Programları ve Eğitim İçeriği

Ürün fotoğrafçılığına genel bakış!

Her ürünün çekim tekniği ve özellikleri birbirinden farklıdır. Aksesuar, moda, yeme içme ve diğer sektörler için çekim yapılırken stil, kompozisyon ve çekim tekniği bilgisine sahip olmak gerekir. Böylece markanın istediği anlatım şekli yakalanmış olur. Derslerimizde:

• Ürün fotoğrafçılık eğitimlerinin hatırlanması ve özetlenmesi,
• Ürün çekimlerinin özellikleri ve dikkat edilmesi gerekenler,
• Ürün aydınlatma teknikleri ve ışık türleri,
• Sürekli ışık kaynağı ve Thungsten Işık türleri,
• Paraflaş kullanımı, paraflaş ışığı ve farklılıkları.
• Ürün çekimi için kullanılan ekipmanlar,
• Ürünlere göre belirlenen çekim teknikleri,
• Dekupe ürün çekiminin özellikleri ve dikkat edilmesi gerekenler anlatılarak kursiyerlerin bilgi ve pratik açıdan gelişmesi sağlanır.

ürün fotoğrafçılığı

Hangi Ürünü Nasıl Çekeceğiz?

İlk saatlerde teknik eğitimimizi alıyor sonraki süreçte uygulamalı eğitimlerimize geçiyoruz. Stüdyoda ön hazırlıklarımızı yapmayı ve ürüne göre kompozisyon oluşturmayı öğreniyoruz. Işık seçimi ve açı kullanımı da bu eğitimin temellerinden. Eğitmenimizin yönlendirmeleri ile doğru çekim yapmayı öğreniyoruz.

• Stüdyo çekimleri ön hazırlık süreci ve görev tanımlarının belirlenmesi,
• Ürünlerin çekime hazır hale getirilmesi,
• Kreatif ve yaratıcı bir prodüksiyon hazırlama süreci,
• Farklı ekipman türlerinin denenmesi ve en doğrusunun bulunması,
• Işık kurulumu ve uygulanması,
• Paraflash kurulumu ve uygulanması,
• Reflektör kurulumu ve kullanımı
• Sırasıyla tüm ürünlerin çekimlerinin tamamlanması,
• Uygulama üzerinde tartışılması ve yöntemlerin birer birer denenmesi eğitim içeriğimizde yer alıyor.

ürün fotoğraf çekimi

1. Çekilen fotoğrafların değerlendirilmesi

Ürün fotoğrafçılığı eğitimi süresince çekilen fotoğraflar içerisinden her öğrencinin 5’er fotoğraf belirlemesi ve ardından eğitmenle birlikte fotoğrafların değerlendirilmesi.

2. Seçilen fotoğrafların Photoshop ve Lightroom ile işlenmesi

  • Photoshop Temel Ara Yüz Mantığı ve Kullanımı
  • Temel Photoshop Tool Ayarları
  • Boyutlandırmak, Kesmek, Layer
  • Maskeleme, Renk Değişimi, Siyah Beyaz
  • Contant Aware, Healing Brush, Liqufy
  • Photoshop ve Yardımcı Retouch Araçları İle En Hızlı ve Kusursuz Fotoğraf İşleme
  • Photoshop Action İle Yüzlerce Fotoğrafı Tek Seferde Küçültme
  • Lightroom İle 500 Foto 1 Saatte Nasıl İşlenir?
  • Library, Develop, Basic Panelleri ve Özellikleri
  • RAW Fotoğrafta Beyaz Dengesini Düzeltmek
  • Fotoğrafı Kesmek, Yatay Ufuk Çizgisini Düzeltmek
  • Tone Curve İle Hassas Işık Ayarları Yapmak
  • HSL/Color İle Renk Düzenlemesi Yapmak
  • B&W İle Fotoğrafları Siyah Beyaza Çevirmek
  • Detail Paneli İle Fotoğrafı Keskinleştirmek
  • Detail Paneli İle Yüksek ISO İle Çekilen Fotoğrafları Temizlemek
  • Lens Corrections İle Lens Hatalarını Düzeltmek
  • Effects Paneli İle Fotoğrafları Düzenlemek
  • Adjustment Brush İle Bölgesel Düzenleme
  • Radial Filter Efekti
  • Graduated Filter İle Manzara Fotoğraflarını Düzenlemek
  • Spot Removal İle Fotoğraftaki Fazlalıkları Silme
  • Lightroom İle Panaroma Yapmak
  • Lightroom İle HDR Fotoğraf Yapmak
  • Sunuma Hazırlama ve Otomatik İşleme

3. Baskıya hazır hale getirme ve albüm oluşturma (Web sunum ve albüm tasarımı)

  • Fotoğraf Albümü Nasıl Hazırlanır?
  • Fotoğraf Seçimi Nasıl Yapılır? Ürün Fotoğrafçılığı Seçimleri
  • Albüm Tasarımı ve Kreatif Şablon Hazırlama
  • Sayfa Tasarımının Teknik Noktaları
  • Sayfa Tasarımı Püf Noktaları
  • Albüm Türlerine Göre Tasarım
  • Çözünürlük Hakkında Bilinmesi Gerekenler
  • Baskıya Hazırlık – Ürün Fotoğrafçılığı Kursu Baskı
  • Nasıl Baskı Yapılmalı?
  • Fotoğraf Teslim Etme ve Arşiv
  • Ürün Fotoğrafçılığı İçin Web Formatları

4. Mesleğinizi Nasıl Kazanca Döndürebilirsiniz? – Ürün Fotoğrafçılığı Eğitimi Pazarlama Yöntemleri

  • Dijital Medya İstatistikleri Bize Ne Anlatır?
  • Dijital Dünyanın Farkında Mıyız?
  • Dijital Pazarlama Stratejimiz Var Mı?
  • Online Olmak Pazarlama Stratejimize Ne Katar?
  • Web Sitelerine Hak Ettiği Değeri Veriyor Muyuz?
  • Ürün Fotoğrafçılığı İçin Web Site ve Portfolyonun Önemi
  • Neden Web Sitesi Yaptırmalısınız?
  • Tasarımda Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Web Sitelerinizin Tasarımı Nasıl Olmalı?
  • Görsel Seçerken Dikkat Edilecekler
  • Ürün Fotoğrafçılığı İçerikleriniz Nasıl Olmalı?
  • Hazır Yazılım Dili Mi Özel Tasarım Mı?
  • Web Sitenizden Nasıl Para Kazanırsınız?
  • Fotoğraflarınızı Sitenize Nasıl Yerleştireceksiniz?
  • Müşteri Kazanma ve Sadık Kitle Oluşturma
  • Sosyal Medyada Görsel Pazarlama Kanalları

fotoğraf sosyal medya paylaşımı

5. Fotoğraf ve Sosyal Medya Paylaşımı

    • Kurumsal Sosyal Medya Sayfalarınızın Tasarımı veya Optimizasyonu
      • Facebook sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Twitter sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Instagram sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Linkedin sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Google Plus sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Youtube sayfasının oluşturulması ve kurumsallaştırılması
      • Ürün Fotoğrafçılığı Eğitimi – sosyal medya profil ve kapak fotoğrafı ölçüleri
    • Hedef Kitle Belirleme
      • Rakip Analizi
      • Ürün fotoğrafçıları için özel hedef kitle oluşturma
      • Ürününüzün veya hizmetinizi kullanacak hedef kitlenin araştırılması
      • Hedef kitlenizin etkin olduğu sosyal mecraların araştırılması
      • Hedef kitleniz için sosyal medya kanalları kurulması ve optimize edilmesi
      • Sosyal medya politikası oluşturma
    • Sosyal Medyada İletişim Dili Belirleme
      • Sosyal medya kanallarının seçilmesi
      • Sosyal medyada nasıl hitap edilir?
      • Facebook paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Twitter paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Instagram paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Linkedin paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Google Plus paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Youtube paylaşımları için kurumsal dil tespiti
      • Sosyal medya yönetim planının belirlenmesi
      • Sosyal medya içerik takviminin oluşturulması

sosyal medya paylaşım saatleri

  • Sosyal Medya Paylaşım Saatleri
    • Facebook sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Twitter sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Instagram sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Linkedin sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Google Plus sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Youtube için sayfası paylaşım için en iyi saatler ve günler
    • Ürün Fotoğrafçılığı için etkileşimi arttıran en uygun paylaşım zamanları
    • H.k.’ye sosyal medyada ulaşılabilecek en uygun saatler
    • 2017 sosyal medya paylaşım saatleri; Google Drive
  • Sosyal Medyada Etkinlik Planlama ve Yönetimi
    • Etkinlik öncesi – Nerede olacağım? Orada ne yapacağız?
    • Lokasyon bazlı iletişim – Burdayım!
    • Anlık iletişim – Ne yapıyorum?
    • Görsel iletişim – Nasıl yapıyorum?
    • Etkinlik sonrası iletişim – Biz orada ne yaptık?
    • Etkinlik grupları oluşturmak
  • Ürün Fotoğrafçılığı Kampanya Yönetimi
    • Özel kampanya kurgusu geliştirmek
    • Pazarlama iletişimi
    • Etkinlik, anket, soru – cevap yöntemlerini kullanma
    • Kampanyaları Destekleyecek Özel Gün Etkinliklerinin Hazırlanması
    • Network kampanya oluşturmak
    • Ürün Fotoğrafçılığı İçerik Yönetimi
    • Etkisi Yüksek Sosyal Medya Kampanyaları İçin İçerik Yaratmak
    • Kurumsal içerik yönetimi
    • Reklam spotları oluşturmak
    • Görsel Yönetimi
    • Kurumsal görseller
    • Eğitici görseller
    • Ürün fotoğrafçılığı eğlenceli görseller
    • Görsel stok oluşturulması

6. Ürün Fotoğrafçılığı Sunum Teknikleri

  • Müşteri ilişkileri yönetimi ve dikkat edilmesi gerekenler
  • Fiyat teklifinin belirlenmesi ve öne çıkan kriterler
  • Müşteri bulma ve tanıtım çalışmaları
  • Ürün fotoğrafçısı için blog, site ve portföy hazırlama
  • Sunum ve sunuş teknikleriyle ilgili bilgilendirmeler
  • Ön hazırlık süreci ve çekim öncesi firma bilgilendirmeleri
  • Firmadan çekim öncesinde istenilecekler ürünler

Backstage Sınıflarımız Kursiyerlerimizin Çektikleri

Neler Öğreneceksiniz?

Fotoğrafçılık eğitimi size pek çok nitelik kazandıracak. Bunlar:

• Açık ve kapalı alan çekim teknikleri,
• Doğal ve yapay ışık kullanımı,
• Flaş kullanımı,
• Lens ve objektif ayarları,
• Arka plan ve konsept ayarları,
• Ürüne göre çekim teknikleri,
• Ön hazırlık aşamaları ve uygulama,
• Mankenli çekim teknikleri,
• Photoshop ve görsel düzenleme,
• Hikaye ve kompozisyon oluşturma.

Her Ürün, Farklı Hikâye!

Her ürün farklı bir hikâye anlatır fotoğrafçısına ve hepsi için farklı bir çekim tekniği uygulanır. Bu nedenle kişilerin kendilerini kompozisyon oluşturma yönünden de geliştirmeleri gerekir. Fotoğrafçılık kursları belirli bir kurgu ve kompozisyon oluşturmayı öğretir.

Siz de ürün fotoğrafçılığı eğitimi alarak ev tekstilinden modaya, aksesuardan yemeğe kadar her ürünün çekimine hakim olabilirsiniz. Sadece 2 gününüzü mesleki atölye eğitimlerine ayırmanız yeterli…

Ürün fotoğrafçılığıyla sektörün nabzını tutun! Eğitime katılmak ve fiyat bilgisi için fotoğrafçılık kursu fiyatları sayfamızı ziyaret edin.

fotoğrafçılık eğitimi

Tanıtım Videoları

 


Rakamlarla Biz

 

300
Kurumsal Eğitim
2500
Bireysel Eğitim
350
Mesleki Atölye
98%
Kursiyer Memnuniyeti
95%
Başarı Oranı
100%
Öğrenme Garantisi

Foto Life Akademi


  • Türkiye’nin En İyi Eğitmenleri
  • Alanında Uzman Ünlü Fotoğrafçılar
  • Konforlu Eğitim
  • Dersleri Telefi İmkanı
  • Uygulamalı Eğitim ve Pratik İmkanı
  • Her Yerden Ulaşılabilir Lokasyon ve Otopark
  • Kredi Kartına 4 veya 8 Taksit
  • Foto Life Akademi Sertifikası
  • Mesleki Uzmanlık

%100 Öğrenme Garantisi


Foto Life Akademi Fotoğrafçılık Kursları %100 eğitim garantisi ile hizmet sunar. Aldığınız eğitim sonunda, devamsızlığınız %10′u aşmamışsa mesleki ve diğer atölyeler için eksik kaldığınızı düşünürseniz bir sonraki kursumuzda ücretsiz kur tekrarı hakkı verilir.

Eğitimi Alanlar Bunları Da İnceledi

Sıkça Sorulan Sorular Sertifikalar

Eğitmenler


Tüm Eğitmenlerimiz İçin Tıklayın

Eğitmenler

 


Tüm Eğitmenlerimiz İçin Tıklayın

Fotoğrafçılık Kursu Sertifikalar
Fotoğrafçılık Kursu Sıkça Sorulan Sorular
Fotoğrafçılık Kursu Tanıtım Videosu